Nasıl Devam Edelim?
Tema geliştirmeye no-code editör veya kod ile devam etme yolunu seçin.
İlk temanızı oluşturduktan sonra geliştirmeye iki farklı yoldan devam edebilirsiniz. Görsel bir akışla mı, yoksa yerel geliştirme ortamında kod yazarak mı ilerlemek istediğinize karar verip aşağıdaki yollardan birinden başlayabilirsiniz.
Hangi yolu seçmeliyim?
Aşağıdaki ipuçları, ihtiyacınıza en uygun yolu belirlemenize yardımcı olur. Kararınızdan emin değilseniz No-code editör ile başlamanızı öneriyoruz. ikas Studio'nun temel kavramlarını (bölüm, bileşen, element, veri) bu yolda kazandığınız sezgi sonraki tüm adımlarda işinize yarayacaktır.
Kod bileşenlerini tercih edin
Geliştiriciyseniz ya da vibe coding akışıyla kendi editörünüzde Preact üzerinden bölüm ve bileşen üretmek istiyorsanız bu yol size uygundur.
No-code editörü tercih edin
Tasarım odaklı çalışıyor, Figma ya da Framer benzeri editörlerden gelen görsel üretim akışını ikas Studio'da sürdürmek istiyorsanız bu yol size uygundur.
Kod modu beta
Kod modu şu anda beta aşamasındadır. Akış ve özelliklerde değişiklikler olabilir; geri bildirimleriniz sürecin olgunlaşmasına katkı sağlayacaktır.
İki yolu da aynı temada birlikte kullanabilirsiniz
No-code ve kod yöntemleri birbirini dışlamaz. Bir bölümü Tasarım modunda görsel olarak hazırlayıp başka bir bölümü Kod modunda Preact ile yazabilirsiniz. Aşağıdaki seçim yalnızca nereden başlayacağınızı belirler; ilerleyen aşamalarda iki yöntem arasında geçiş yapmak veya birlikte ilerlemek tamamen size kalmıştır.